FAQ

  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij HYKS webshop?

Bij onze webshop kunt u betalen via IDEAL, Sofort Banking, Credit Card, GIROPAY en Apple pay.

 

  • Wat zijn de verzend kosten?

De verzend kosten bij HYKS webshop zijn vanaf 50 euro gratis daar onder zijn de kosten 6.95 euro.

 

  • Wat is de levertijd?

Als het product op voorraad is, geldt voor 15.00 bestelt zelfde dag verstuurd.

 

  • Hoe meet ik de maat van een sieraad zodat ik de juiste pasvorm heb?

Voor meer informatie over de pasvorm en maatvoering bij HYKS webshop kunt u de pagina pasmaten en maatvoering raadplegen of op deze link klinken.

 

  • Ik woon niet in Nederland, kan ik bij jullie een bestelling plaatsen?

Natuurlijk kunt u bij ons bestellen wij verzenden over de hele wereld wel geld voor buiten Nederland een ander verzend tarief raadpleeg voor meer informatie de pagina verzenden of klik op deze link. Eveneens ziet u het verzend bedrag bij check-out.

 

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Tuurlijk kunt u uw product retour sturen, binnen het wettelijke termijn van 14 dagen, dat kan doormiddel van het retour formulier te downloaden via deze link.

 

  • Wanneer ontvang ik mijn aankoop bedrag terug?

U ontvangt uw aankoop bedrag minus de verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van het product terug, mist deze in goede staat en in overeenstemming met onze retour voorwaarden is ontvangen.

 

  • Wat zijn de kosten van het retour sturen?

De kosten van retour sturen en de retour mogelijkheden verschillen per product. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice via: [email protected]

 

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen, krijg ik ook een track & trace?

Ja, u kunt uw pakket volgen doormiddel van een track en trace code die u ontvangt in de bevestigingsmail.

 

  • Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

U kunt uw bestelling alleen annuleren via onze klanten service neem daarvoor contact op.

 

  • Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld, wat nu?

Als er een verkeerd product is verstuurd kunt u het beste contact op nemen met onze klantenservice dan staan we u graag te woord en werken we samen aan een oplossing.

 

  • Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in 1 doos retour doen?

Ja, maar meld alsjeblieft wel alle order nummers  op het retour formulier te vinden via deze link, dat in verband met onze administratie en uw retour betaling.

 

  • Geen bestel bevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan even duren voordat u een bevestigingsmail ontvangt, duurt het langer dan 1 uur neem dan even contact op met de klantenservice dat helpen we u graag verder.

 

  • Mijn bestelling komt beschadigt aan, wat nu?

In het geval van een beschadigde bestelling kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice die helpen u graag verder.